Napísali o nás

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Široký výber tovaru za dobré ceny,rýchlosť dodania,veľmi spokojný.


19.02.2024

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Telefonovanie zo strany predajcu a potvrdenie objednavky.


12.01.2024

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rýchlosť dodávky férové ceny


29.12.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
výborné ceny rýchle doručenie veľký výber


10.11.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rýchle dodanie tovaru najlepšia cena na kreslo ktoré som si objednal Veľmi dobrá komunikácia obchodu


02.11.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
V mieste bydliska, ochota a spoľahlivosť.


06.11.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
mega rýchle doručenie dobré ceny platba cez portal
Celkový názor:
mega obchod, kvalita, komunikácia na jednotku, doručená faktúra tovar pekne zabalený aby sa nepoškodil, kuriér hneď na druhý deň ráno volal, že ide s tovarom pecka ! Málokedy píšem recenzie no tento obchod si alebo e-shop si to zaslúžil ďakujem


30.10.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost dodania


19.10.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rýchle vybavenie Profesionálny prístup


19.10.2023

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rýchlosť


16.10.2023

3M


Projektory | príslušenstvo:
Reklamácie 3M projektorov a príslušenstva rieši
spoločnosť Europea group.

Europea group, s.r.o.
Šipova 3A,
821 07 Bratislava
Slovenská republika

Tel:+421 2 45 52 53 75
Tel: +421 903 615 311
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk

Acer


Acer Czech Republic s.r.o., Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika,
Kontaktný telefón servisného centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.

Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“

Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com

Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.

APC
Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru v sekcii podpory https://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm?ISOCountryCode=cz .
Zákazník obdrží nový kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne.
Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo:
v Slovenskej republike +421 245 524 010
v Českej republike +420 382 766 333
Technická podpora: apccztech@apc.com
Doprava UPS v záruke je zadarmo!
APPLE

SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13
Bratislava
821 04
https://www.swissservice.sk/apple/

C.C.Computer s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava 3
tel.:421-2-44 45 99 55
fax:421-2-43 41 14 49

Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri reklamácii zariadenia v druhom roku záruky je potrebný doklad o kúpe (fakrúra alebo blok)

Spoločnosť vykonáva aj opravy telefónov iPhone. Zvoz zariadení pre zákazníkov zdarma.

www.ccc.sk
servis@ccc.sk

objednanie prepravy:
preprava@ccc.sk

objednavkový formulár:
https://ccc.sk/index.php/objednavka-prepravy

AOC

asupport...
Námestie Slobody 10
811 06 Bratislava

Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk

ASUS notebooky, tablety, smartfóny, desktopy, AiO a LCD:

Reklamáciu je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: rma.asus-europe.eu/cz
Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať k zákazníkovi DPD.

ASUS Czech s.r.o.
Servisní centrum
Na rovince 887
720 00 Ostrava - Hrabova
Česká republika
+420 596 766 888
reklamace@asus.com.tw

DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)

ASUS: Ako updatovať BIOS ASUS dosky v kombinácii s Intel CPU 4th.

1. Prostredníctvom nižšie uvedenej stránky overíte spôsobilosť Vašej M/B pre update prostredníctvom BIOS-u (EZ Flash utilita) prípadne schopnosť dosky update-nuť sa výlučne len prostredníctvom OS Windows ( napr. : B85 - všetky, H81 všetky, H61 atď.) https://www.asus.com/microsite/2014/MB/New_4th_gen_Intel_processor_compatibility/

2. Na M/B musí byť v oboch prípadoch počas update-u aplikovaný starší model CPU ( nie 4-tá generácia ) !!

3. V prípade že je update možný výlučne prostredníctvom OS Windows, musí byť tento operačný systém nainštalovaný aj s ovládačmi (chipset a predovšetkým MEI - práve túto časť nevie updatovať EZ Flash utilita v BIOS-e ) podmienkou je dodržanie bodu 2!

4. Stiahnete resp. zadovážite si utilitu určenú na update BIOSu kompatibilného pre 4-tú generáciu procesorov, nie posledný update ( ten je určený na stabilitu a kompatibilitu pamätí )

5. V OS Windows spustíte BIOS update-er, aplikáciu spustíte z USB kľúča, po skončení reštartujete PC a v BIOS-e skontrolujete úspešnosť aktualizácie/update-u, následne nové nastavenia uložíte.

6. Vypnete PC, zameníte starý procesor procesorom 4-tej generácie.

AXIS

Kuriér si reklamáciu vyzdvihne aj donesie naspäť. Bližšie info: www.axis.com/global/en/support/warranty-and-rma/rma-eur

Becker

Telemax GSM Szerviz Kft (Hungary)

Postup odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto:
- požiadavku na odoslanie chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu kurier@telemaxgsm.hu denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v nasledujúci pracovný deň)
- je treba zadať počet balíkov
- názov partnera (predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje
- a otváracie hodiny.

BOSCH

Reklamáciu je potrebné zadať cez www.bosch-home.com/sk/servis/kontakty

BENQ

Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu.
Bližšie info na: www.asupport.sk/index.php?page=pickup

Kontakty
ASUPPORT
Stará Vajnorská 17/A
831 04 Bratislava



Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
E-mail: asupport@asupport.sk

Otváracia doba
Pondelok až štvrtok
9:00 - 12:00 ; 13:00 - 17:00

CANON tlačiarne

Bachmann s.r.o.

osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky
Bachmann s.r.o
Na Pántoch 18
SK - 831 06 Bratislava
tel.: +43 1866 49 292
email: canonsk@mobiletouch.at

alebo môžete využiť služby ďalšieho servisu, ktorý poskytuje záručný a pozáručný servis na SK území:
Český servis

osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky

Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel. +421 243 410 745
Tel. +421 244 459 955
Fax.+421 243 411 449
E-mail : bratislava@ceskyservis.cz
Otváracia doba :
Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.

Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku

CANON digitálna technika

PRO.Laika spol. s r.o.,
Palackého 12,
811 02 Bratislava,
02 / 5464 7792,
prijem@prolaika.sk
servis@prolaika.sk
www.prolaika.sk

Vážení obchodní partneri, V súvislosti so zmenami, ktoré v súčasnosti prebiehajú v spoločnosti Canon, by sme Vás radi upozornili na niekoľko dôležitých skutočností dotýkajúcich sa záručného servisu foto-video produktov značky Canon. Nová celoeurópska organizačná štruktúra servisných stredísk Canon sprísňuje podmienky pre príjem a vykonávanie záručných, ako aj predzáručných opráv a tento proces stavia pod detailný dohľad a kontrolu. Nový systém spracovania dát nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovať akékoľvek chyby či nezrovnalosti v záručných dokladoch sprevádzajúcich Vaše zákazky. Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ. Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu. Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska. Takýto postup zefektívni realizáciu záručného servisu a eliminuje nedorozumenia pri príjme Vašich zákaziek. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na musil@prolaika.sk alebo tel. 02 54647793.

Creative

Reklamáciu je potrebné zadať po prihlásení sa na stránke https://rma.fixit-service.com/ a po obdržaní RMA čísla ktorým je potrebné označiť balík sa pre zásielku zastaví kuriér a bezplatne ju doručí do servisného strediska a spať k zákazníkovi.

Dell

Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: "Pro Support" -oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni

Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.

Technická podpora:
+421 2 57 50 83 03
DOA - 14 Dní od predaja


Štandardná podpora (BASIC NBD + CAR)
pondelok-piatok 8:00 – 18:00
tel.: +421 2 57 508 303

ProSupport
Nepretržite
tel.: +421 2 57 508 301

D-Link

Technický support (hot-line):
+421 692 147110
support@dlink.cz

link na zadávanie reklamácií

EATON

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5

:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.

Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.

Epson

Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON

Dotazy na produkty a technická podpora Epson :
Telefón: +421 232 786 682 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00, level.one@epson.sk

Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.

Informatik Services Slovakia, s.r.o., Fr. Mojtu 34 Nitra , 949 01, Nitra, epson@asc-sk.sk
Prime service, spol. s r.o. , (nevedú servis na projektory) Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : 047/433 15 17 kl.126 tel., nikoleta.kucerova@primeservice.sk
Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava tel. : 02/524 96 616, juraj.elias@primeservice.sk
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

ECG

Všetky produkty:

Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.

Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk

EU3C

je potrebné doložiť dodací list a popis závady

SERVIS ELEKTRONIKY s.r.o.

Údernícka 11
Bratislava 851 01
Tel.:02/68245245
servis@elektroniky.sk

EVOLVEO

https://www.evolveo.eu/sk/podpora
Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky,
Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793,

https://www.tavservis.com

Fujifilm

Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava

nové tel. č. 02/ 33 595 119
e-mail: servis@fujifilm.sk

záruka je 24 mesiacov
pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.

ISO 13406-2 Scan Guidelines

FUNAI

Všetky produkty:

Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.

Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk

Garmin

CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel.: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk

Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk
viac info na www.garmin.sk

Genius

Genius RMA procedúra prostredníctvom web stránky: www.fixit.pl/?zasady-reklamacji-genius,11

E-mail kontakt pre pridelenie RMA pre SK: genius@sk.fixit-service.com

Zberné miesto pre zasielanie RMA pre SK:
FixIt Depo - BOVI GEMER s.r.o.
Petra Hostinského 1716/20
979 01 Rimavská Sobota
Slovenská Republika

Bez prideleného RMA nesmie byť tovar do zberného miesta odoslaný.

Gigabyte

GSmart smartfóny

VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Telefón: +421 245 691 375
Email: gsmservis@vspdata.sk
Prevádzková doba: 09:00 - 16:00 Pondelok - Piatok
Website: www.vspdata.sk
Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto

Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375 alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo.

HP

Vážený zákazník,
na základe rozhodnutia HP sa mení spôsob riešenia DOA reklamácií od 1.2.2015 nasledovne :


- každé zariadenie DOA musí byť zaslané do servisného strediska HP
- SWISS na náklady odosielateľa
- do 2 pracovných dní SWISS posúdi reklamáciu
- v prípade uznania DOA bude vystavený servisný protokol s číslom reklamácie, ktorý treba zaslať svojmu predajcovi a následne bude vystavený dobropis alebo výmena zariadenia
- v prípade neuznania DOA reklamácie, treba si zariadenie vyzdvihnúť alebo dať poslať na vlastné náklady späť

Ďakujeme za pochopenie

- SWISS, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk
- SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
- SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
- Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk
- Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk
- Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk
- Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk
- Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk
- PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk
- PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk
- PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk
- PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk
- PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk


Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese : preprava@swisshp.sk
Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť.

Pre predajcu:

Záležitosti spojené s výmennou zariadenia či navrátením peňazí je potrebné riešiť cez info call na adrese exceptions_cs@mail.support.hp.com , prípadne na hore uvedených tel. číslach.

Viac informácií o podpore a riešení problémov:
- SK https://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support

Pavilion Monitory ( PL2G) - Tieto zariadenia sa budú servisovať výhradne prostredníctvom HP CallCentra, ktoré je potrebné kontaktovať na tel. čísle 0850 111 256. Na tejto linke Vám bude ponúknutá služba HOME and PICKUP delivery (door-to-door service ).

HEWLETT PACKARD ENTERPRISE

Vážený zákazník, informácie ako servisovať nájdete tu: popredajná podpora a zákaznícky servis.

HTC

Všetky produkty:

Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku.
servisný formulár nájdete na https://services.vspdata.cz zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online reklamáciu.
VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do servisu aj naspať a vykoná opravu

VSP Data a.s.-Gsm Service
Berlínska ul.-rampa OD Albert
390 05 Tábor
Česká republika

IBM - všetko okrem monitorov

Servisné strediská partnerov IBM
Centrálne stredisko na opravu:

IBM Slovensko spol. s.r.o.
Vajnorská 100/A , 832 86 Bratislava, Tel.: 02 4954 5555, Fax: 02 4954 1348, E-mail: maint@sk.ibm.com
Servisné strediská partnerov pre celé Slovensko - od Bratislavy až po Košice nájdete na stránke : https://www-05.ibm.com/sk/partners/service_partners.html

DATALAN Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk

Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk

Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90
+421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk

Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk

Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57
058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk

CQ service

Lenovo- celé portfólio ( okrem IdeaPad)
IBM
IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1
Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family

CQ service, spol. s. r. o.
Sabinovská 10
Bratislava 821 02
T: +421 2 4820 4911
F: +421 2 4820 4912

https://www.cqservice.sk

Lenovo

Lenovo smartphony
Záručný servis pre Lenovo smartphony a tablety sa realizuje prostredníctvom logistického partnera, spoločnosť ESC sk s.r.o. Prepravu zariadenia do servisného strediska je možné objednať:

  1. Telefonicky na telefónnom čísle 02/32 32 79 70 dopravu realizuje kuriérska spoločnosť, ktorú viete kontaktovať aj na priamo (vaša predvoľba mesta)+16877
  2. Mailom doprava@bertelsmann.de alebo doprava@arvato.cz.

Informovať ohľadom servisu sa viete mailom na servis.lenovo@bertelsmann.de.
Stav servisnej zakázky si viete skontrolovať priamo na: https://portal.teleservice.com/tassweb2search/orderstatus/search-cz.seam
V Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku.

Lenovo IdeaPad
Reklamácie môžete nahlásiť:

  1. Telefonicky - Tel.: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
  2. Mailom - retail_sk@lenovo.com, kde môžete zadať ľubovoľný počet zariadení. Vždy uvádzajte SN číslo a popis závady.
  3. Webovým formulárom https://support.lenovo.com/sk/sk/contactus/callback

Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený na náklady autorizovaného servisu.
Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku.
Výnimky kreditácie:
Musia byť schválené Service Delivery Managerom, pre schvaľovanie výnimiek kreditácie slúži: https://lenovoemea.force.com/sdm
Výnimky kreditácie môžu zadávať len vedúcí servisných oddelení a je možné ich využívať len v TOP urgentných a výnimočných prípadoch a zákazníkoch.

Lenovo ThinkPad:
Reklamácie Lenovo rady Think riešia autorizovane servisné strediská podľa Vášho výberu.
Vyhľadanie servisného partnera:
thinkpad.sk/sk/sluzby-a-zaruka

Lenovo Iomega, EMC Network Storage:
Webovým formulárom: https://lenovo-eu-en.custhelp.com/app/ask/
DOA - 14 Dní

Lexmark

SWISS, spol. s. r. o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080
SWISS, spol. s. r. o., Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768
SWISS, spol. s. r. o., Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 4358
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

LG reklamácie LCD a CRT monitory

Realtime technologies s.r.o.
A. Hlinku 60 (OD Kocka)
921 01 Piešťany

+421 337 625 230
+421 903 722 710

Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke.

lgesk@realtimetec.sk
www.realtimetec.sk

LG Info LINKA

Zákazníci zo Slovenskej Republiky volajte číslo 0850 111 154

Vážení zákazníci, využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia na otázky týkajúce sa výrobkov, ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným servisom. Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR.

Zoznam autorizovaných servisných centier:

Slovensko - autorizované servisy LG
Servisná sieť LG
Servis u Vás doma


Dôležité informácie pre partnerov a zákazníkov:

Zákazníci z České Republiky volejte číslo 810 555 810

Vážení zákazníci, Využijte služeb informační linky. Na této lince Vám naši pracovníci zodpoví otázky týkající se námi prodávaných výrobkú. V případě potřeby Vám pomúžeme se záručním nebo pozáručním servisem. Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. Platí pro celé území ČR .

Logitech / Labtec

Všetky produkty:

Servisný mail: logitech@fixit-service.com
Online reklamácie: https://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus.

HOTLINE linka:
PO - PIA: 9:00-18:00
0800 004701
DOA - do 7 Dní

MGE

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK

Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:

Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5

:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.

Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.

MIO

zákazník sa zaregistruje na stránke https://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývaju určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.)

- zákazník vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
- prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktorú zadá zákaznik a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu
- všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology

MSI (notebooky a počítače)

1. Poslanie emailu na service.sk.erc@msi.com
2. Telefonicky na bezplatnej linke: 0800 004 803
3. Online na stránke TU

Podrobnejšie informácie o reklamácii nájdete TU.

Záručná reklamácia prebieha formou "Pick up & Return" - celý proces (zadanie, vyzdvihnutie a dodanie späť) je zdarma. TU.

Kontakt - bezplatná zelená linka:
Slovensko: 0800 004 803

DOA - do 7 Dní

Neovo LCD

Reklamácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.

Sofos s.r.o.
Radničné nám.4
827 04 Bratislava
+421 2 54 77 39 80

Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p. Kovacs) https://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm, mail: servis@ccc.sk

NIKON

Kontakty Slovenská republika

Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku
POZOR, zmena adresy!
Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku je zmluvne zaistená firmou:

PENTA SK s.r.o.
Hradská 3G
821 09 Bratislava
tel.: +421 240 202 551
email: nikon@pentask.sk
web: www.pentask.sk

Zákazky sú prijímané osobne aj prepravnou službou.
Otváracia doba:
Po - Čt 8:30 - 17:00
Pá 8:30 - 16:00

OKI

Autorizované servisy pre tlačiarne a faxy:

EMM, spol. s r. o. 
Sekurisova ul. č. 16, 841 02 Bratislava 42 
tel.: +421 (2) 321 13 777, voľba č. 4
e-mail: servisis@emm.sk;  www.emm.sk
Pracovná doba: pondelok - piatok, 8:00 - 16:00 hod.

Cinema+ spol. s r. o.,
Partizánska cesta 5564/77, 974 01 Banská Bystrica
tel.: +421 48 4700 208
e-mail: oki@cinema.sk, servis@cinema.sk; www.cinema.sk  

IKARO s.r.o.
Sídlo spoločnosti
Okružná 32, 080 01 Prešov
tel.: +421 51 7724 505
e-mail: servisk@ikaro.sk

PosAm, s.r.o.
Odborárska 21, 831 02 Bratislava 3, tel.: +421 2 4923 9387
Medený Hámor 15, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 4714 343
Vozárova 5, 040 17 Košice, tel.: +421 55 7241 720
Nám. E. M. Šoltésovej č. 5, 934 01 Levice, tel.: +421 36 6306 801
Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, tel.: +421 41 5005 715
e-mail: posam@posam.sk; www.posam.sk 

DATALAN, a. s. 
Púchovská 8, 831 06 Bratislava, tel.: +421 2 49 20 71 55
Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 3210 888
Popradská 68, 040 01 Košice, tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, tel.: +421 41 500 62 32, +421 41 500 62 30
Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, tel.: +421 905 603 364
e-mail:servis@datalan.sk; www.datalan.sk 

OLYMPUS

OLYMPUS Sk, s.r.o.
Slovnaftská 102
82 105 Bratislava

Na tejto adrese je aj servis Spotrebného tovaru ( fotoaparáty, záznamníky...):

otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00
tel.. 02 / 49 20 94 11
fax. 02 / 44 45 76 35

info@olympus.sk

Panasonic telekomunikačná technika

FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: faxcopy@faxcopy.sk
INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: intecpl@intecpl.sk

Panasonic spotrebná elektronika

Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

Panasonic ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru

Philips monitory

asupport s.r.o.
Stará Vajnorská 17/A
831 04 Bratislava

tel: +421 911 792 034
tel: +421 2 5262 6557
e-mail: asupport@asupport.sk

PHILIPS PC repro a kamery

TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail: twis@twis.sk ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky, michal.ochotnicky@philips.com
tel.:20666144

PHILIPS ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru tel.:20666144

Prestigio

EuroServis LK spol. s r.o.
Šamorínska 52
82106 Bratislava

tel.: +421902730285
e-mail: lenka@euroservis.sk

Qtek

Všetky produkty:

Reklámácie produktov QTEK rieši servisné stredisko GS Mobile service s.r.o., Česká republika.

GS Mobile service s.r.o.
Veselská 699
199 00 Praha 9 - Letňany
Česká republika

SAMSUNG notebooky

CCC s.r.o.

Varšavská 11
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk

Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SAMSUNG (tlačiarne, kopírky, faxy)

Samsung Service Plaza

Samsung Service Plaza
Telefón : +421 2 2102 8090
Otváracie hodiny: pracovné dni od 09.00 do 18.00 hod., Bratislava, Galvániho 17/C, 82104-

https://www.samsung.com/sk/support/servicelocation/

DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SAMSUNG monitory

Samsung Service Plaza

Samsung Service Plaza
Telefón : +421 2 2102 8090
Otváracie hodiny: pracovné dni od 09.00 do 18.00 hod., Bratislava, Galvániho 17/C, 82104-

https://www.samsung.com/sk/support/servicelocation/

DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SONY digitálna technika a iné

Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

Sony VAIO

2 roky záruky
Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom

• rýchle riešenie problémov
• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.

Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.

1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO

VAIO-Link

Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com

2. POZÁRUČNÍ SERVIS

Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko

tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457

servis@avpro.sk

Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.

3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE

Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:

https://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx

4. DOA

DOA - 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SONY Playstation, PSP

1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.

2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.

3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz a stanislav.hasek@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).
Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno.

4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240

SONY ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru

TOMTOM

Zákaznícka linka: +421 268 622 002

Zadávanie reklamácií

Tom Tom podpora

TOPCOM

TrustSystem
Reklamační oddělení
Mikoviniho 4
917 02 Trnava
Slovensko

https://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisný technik 1
033/2933124 - servisný technik 2
reklamacie@trustsystem.sk

TOSHIBA

C SYSTEM CZ a.s. (budova C.C.C. s.r.o.)
Český Servis
Varšavská 11
831 03 Bratislava
Tel. +421 244 459 955, +421 243 411 450
Fax.+421 243 411 449
Email: Toshiba.sk@csystem.cz, bratislava@ceskyservis.cz

B2C, B2B notebooky. On-site záruky

DOA - 14 Dní (predaj na dealera) nie na koncového zákazníka

Tristar

TRUST System spol. s r.o.

Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava
https://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2
reklamacie@trustsystem.sk

Ubiquiti

Pre radu UBNT AirFiber platia špecifické podmienky pre prijatie zariadenia na reklamáciu.

Zákazník pred odoslaním reklamácie je povinný riešiť problém so supportom Ubiquiti cez emailovú adresu - support@ubnt.com. Pri nahlasovaní je potrebné poslať MAC adresu a popis problému so zariadením, screen z nastavenia musí byť doložený z nasledujúcich nastavení zariadení (oboch jednotiek - vadnej a funkčnej): Main, Wireless, Network, Advanced. A to tak, že bude jasne označené, z ktorej jednotky je screen vykonaný. Následne sa riadiť krokmi UBNT suppportu.

Akonáhle je reklamácia schaválená supportom UBNT je reklamáciu potrebné zadať na našej stránke a s prideleným číslom reklamácie poslať k nám. V reklamácii musí byť stručný popis závady a pridelený SUPPORT TICKET z UBNT.

Reklamácia, ktorá nebude obsahovať požadované údaje, bude stornovaná a na náklady zákazníka vrátená späť.
Táto požiadavka vychádza z reklamačných podmienok výrobcu Ubiquiti Networks, Inc.

Western Digital

Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.

Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach https://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.

XEROX

Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4
PS Products spol. s r.o.
Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127; servis@psproducts.sk; www.psproducts.sk


Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3
Zoznam partnerov na adrese: https://www.xerox.sk/kontakt/servis.html


V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:
tel.č.: +420 721 390 911.