HP CPe - HP 1yPW Nbd Onsite RPOS Solution Svc


75,84 €
s DPH

61.66 € bez DPH


V prípade problémov s hardvérom je rýchly návrat k práci veľmi dôležitý. Hardvérová podpora riešenia spoločnosti HP v nasledujúci pracovný deň u zákazníka je určená špeciálne pre produkty HP Point of Sale a zahŕňa krytie podporujúce až 6 pripojených periférnych zariadení, aby sa výrazne predĺžila prevádzková doba produktu. Vďaka vysokokvalitnej pomoci na diaľku alebo praktickej podpore u zákazníka získate pomoc vždy, keď ju budete potrebovať, aby ste sa mohli vrátiť k svojej práci.
Dostupnosť: nie je skladom Kód: UL597PE


  • Používame najnovšie technológie zabezpečenia obchodu, platieb a ochrany Vašich dát. Používame najnovšie technológie zabezpečenia obchodu, platieb a ochrany Vašich dát.
  • Tovar pochádza LEN od oficiálnych SK distribútorov! 
To je zárukou lokalizácie a bezproblémovej reklamácie. Tovar pochádza LEN od oficiálnych SK distribútorov! To je zárukou lokalizácie a bezproblémovej reklamácie.
  • Garantujeme možnosť vrátenia tovaru nad rámec zákona. Garantujeme možnosť vrátenia tovaru nad rámec zákona.

1-r. pozáručná podpora HP pre riešenie RPOS s odozvou v nasledujúci pracovný deň u zákazníka

Parametre

Typ podporyOprava u zákazníka
Ďalšia možnosť podporyRiešenie pre PC
Trvanie1 rok
Doba odozvyOdozva v nasledujúci pracovný deň
Okno pokrytiaŠtandardné pracovné dni – 9 hodín
Miesto službyU zákazníka
Metóda službyOprava u zákazníka
Rozsah zárukyPozáručná
Typ služieb Care PackElectronic
Obdobie platnosti (mesiace)12
Ďalšie informácieZahŕňa pokrytie pre 1 externý monitor až do 22 palcov a až 6 periférnych zariadení HP
Typ produktuCare Pack
Funkcie servisu, záhlavieDiagnostika problémov a podpora na diaľku
Funkcie servisu, záhlavieRiešenie HP pre elektronickú podporu na diaľku
Funkcie servisu, záhlavieHardvérová podpora u zákazníka
Funkcie servisu, záhlavieV cene je zahrnutý materiál, diely a vrátenie tovaru
Stručný prehľadPodporné krytie pre celé riešenie POS
Kľúčová vlastnosť, ktorá rozhoduje o predajiVychutnávajte si pri práci pokoj s vedomím, že máte prístup k našim odborným znalostiam, efektívnemu servisu a podpore pre celé vaše riešenie POS (podpora je obmedzená na základňu a najviac 6 periférnych zariadení).
Stručný prehľadPomoc je na linke alebo pri vašich dverách
Kľúčová vlastnosť, ktorá rozhoduje o predajiNaši špecialisti sú vždy pripravení pomôcť v akejkoľvek situácii, či už na diaľku, alebo osobne.
Stručný prehľadBudeme tam nasledujúci pracovný deň
Kľúčová vlastnosť, ktorá rozhoduje o predajiTechnik zabezpečujúci opravu, súčasti a servis vás navštívi v nasledujúci pracovný deň. Naši odborníci pracujú deväť hodín denne počas celého pracovného týždňa.[1]
Ďalšia možnosť podporyRiešenie pre PC
Typ služieb Care PackElectronic
Okno pokrytiaŠtandardné pracovné dni – 9 hodín
Trvanie1 rok
Miesto službyU zákazníka
Typ produktuCare Pack
Doba odozvyOdozva v nasledujúci pracovný deň
Metóda službyOprava u zákazníka
Typ podporyOnsite repair

Poznámky

Právne upozornenie

HEWLETT PACKARD
UL597PE

Tabuľka dát

Záruka
0 Měsíc(ů)
Typ servisnej služby
Predĺženie záruky po jej dobehnutí
Dĺžka servisnej služby (v rokoch)
1
Typ opravy
V servise